Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървенето на Алфа 156 1.9 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с вървенето на Алфа 156 1.9 8v

    Колата е 156 1.9 8v 2003 115hp.
    Три години безпроблемна работа, докато един ден мощността падна с 30%. Проверх всички турбомаркучи, ваккуми, клапани за вакуум, актуатора на турбото се движи както преди, ЕГР отваря и затваря според Fiatecuscan, който не показва никаква грешка. Не пуши нищо, пали от раз, няма катализатори.
    Махнах буксата на дебитомера, никаква разлика. Но не отбеляза и грешка, нито на таблото нито на диагностиката... Чак сега забелязах, че символа за чек свети червен цвят и гасне когато е на контакт...а не остава и да загасне 2-3 секунди след като се запали. Явно автоджамбазка история.
    Идеята ми е как да я върна в състоянието в което си беше и къде да търся проблема със загуба на мощност???

  • #2
    При напълно изряден дебитомер, като махнеш буксата колата трябва да умре откъм вървеж.

    Comment


    • #3
      При бензина може би. След едно от обслужванията преди 2 години бяха забравили дебитомера и карах така около 2000 км предимно извънградско. Имаше динамика колата, но в големите баири забиваше и повече от 100-120 не можеше да вдигне. Но ако не я юркаш особено до 100 си вървеше напълно прилично и без дебитомер
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

      Comment


      • #4
        2000км да не разбереш че ти е откачен дебитомера означава че или е бил свършил и затова не си намирал разлика, или въобще не усещаш колите.

        Comment


        • #5
          Колата ми беше сравнително непозната все още, тъй като не беше минало много време откакто я купих. За 3 дни минах тия километри, понеже си направих екскурзии до далечни места, затова я и обслужих преди да тръгна. Нямаше ядове по пътя, с изключение на това, че по нагорнища не можеше да вдигне над 120. Съответно и на равен път след 120 ускоряваше доста бавно. Като закачих дебитомера обратно се усети вече повече мощност при по-високите скорости. Но пак казвам - до 100 си набираше прилично и въобще не бих я квалифицирал като "мъртвец". При бензина доколкото ми е известно при разкачането на (здрав) дебитомер грам не ще да върви колата.

          Та понеже на колегата колата е със същия мотор като моя, затова му споделям мнение от първа ръка.
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

          Comment


          • #6
            Сваляш датчика за налчгане в смукателния и го чистиш. После количка, биричка, картофки и т.н.

            Comment


            • #7
              Колко време кара без дебитомер? Би трябвало да запише грешка, ако е изключен, поне при мен винаги е записвало.
              '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
              EGR off, cat off, remap, BMC inbox

              Comment

              Working...
              X